پنل بدون لمس آسانسور

در سرتاسر جهان هزاران نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. دولت‌ها، برخی از افرادی را که مشکوک به ابتلای ویروس آنفلوانزا هستند را برای چند روز متوالی در قرنطینه نگهداری کردهد تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کنند. ویروس کرونای جهش یافته اغلب با استفاده از آئروسل‌ها (قطرات به شدت ریز مایع و یا ذرات جامد) و علاوه بر این به واسطه لمس انتقال می‌یابد. در شرایطی که این نوع ترشح‌ها و آئروسل‌ها به دکمه‌های آسانسور برسد، ممکن است در پی لمس، به دیگر افراد نیز منتقل گردد. چنانچه فرد دومی در این شرایط با دست خود صورت، دهان، بینی و یا چشم خود را لمس کند، امکان انتقال عفونت ویروس کرونا وجود خواهد داشت. مقصود از ارائه این ایده‌ ممانعت از شیوع این نوع از ویروس‌ها در داخل کابین آسانسور‌ها و یا خارج آن و یا هر محیطی که صفحه کلید آن به لمس نیاز دارد، می‌باشد.

شاسی های بدون لمس فیدار

دلیل استفاده از پنل‌های فرمان آسانسور تاچ لس

با توجه به رواج بیماری کرونا از انتهای سال 1398 و  ادامه حیات آن تا سال‌های اخیر و پیش رو، بیش از پیش می‌توان به کارگیری شستی‌های تاچ لس را مختص انواع ساختمان‌های اداری، تجاری و حتی مسکونی، ضروری دانست. این نوع از کلیدها برای نخستین بار در دنیا طراحی شده‌اند و در ایران توسط استودیو فناوری فیدار ارائه شده است. چرا که ضرورت به کارگیری این نوع از کلیدها امروزه فراتر از گذشته احساس می‌شود. البته که محققان در سال‌های گذشته در زمینه‌ی سلامت، میزان آلودگی کلیدها را به مراتب گوشزد نموده‌اند. هم اکنون انواع مختلفی از کلید‌هایی که در لمس آن دست درگیر نیست، روانه‌ی بازار شده است.

ویروس کرونا و شستی های آسانسور
انتقال ویروس کرونا به کودکان از طریق کلید آسانسور
تمیزی و نظافت شاسی های آسانسور
هشدار
کلید‌های آسانسورها از آلوده‌ترین نقاط تماس دست افراد هستند و انتقال ویروس به راحتی رخ می‌دهد

نحوه استفاده از پنل غیرلمسی آسانسور

نحوه استفاده از پنل بدون لمس

روش به کارگیری این نوع کلیدها بسیار راحت است. تنها کافی‌ است فرد مورد نظر انگشت خود را اندکی در حفره میانی این نوع کلیدها وارد کند. سپس فرآیند سوییچ به آسانی پیش خواهد رفت و همزمان با شنیدن صدای کلیک و بروز نور قرمز پاسخی مطلوب به فرد ارائه خواهد شد. این فرآیند با استفاده از فعال شدن سنسورهای مادون قرمز قرار گرفته در شستی تاچ لس صورت می‌گیرد. لازم به بیان است که به علت عدم به کارگیری قطعات مکانیکی و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت و همچنین پشت سر نهادن مراحل کنترل کیفی به صورت دقیق، پنل غیر لمسی آسانسور فیدار از طول عمر مفید بالایی برخوردار است. 

علاوه بر این با نظر به نیازهای کشور و خصوصیات شستی تاچ لس قابلیت تعمیم آن در دیگر تجهیزاتی که در ساختار خود صفحه کلید دارند، وجود خواهد داشت. وجود صدای کلیک به افرادی که روشن دل هستند نیز یاری رسانده که از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایند. این نوع پنل‌ها برای کلیه انواع آسانسور در ساختمان‌هایی با هر تعداد طبقه قابل اجرا هستند. به طور معمول در آسانسورها پنل‌های کنترل طبقات به شکل دو نوع تک دکمه و دو دکمه موجود می‌باشند. پنل‌های درون کابین با توجه به تعداد طبقات و سبک نامگذاری آن‌ها دارای تفاوت هستند.

امروزه این نوع کلیدها در انواع متنوعی از قبیل شستی‌های آسانسور، سیستم‌های نوبت دهی و … که دارای بیشترین تراکم لمس هستند، در دسترس می‌باشند. سادگی و زیبایی طراحی در این نوع از کلید‌ها سبب شده است که این نوع کلید‌ها برای جایگزینی هر مدل کلیدی، روش نصب بسیار آسان‌تری دارد.

شستی بدون لمس فیدار بعد از نصب
چگونه از شستی غیرلمسی استفاده می‌شود؟
تصویری از پنل غیر لمسی فیدار
نحوه استفاده از پنل‌های تاچ لس فیدار

انواع کلیدهای شاسی تاچ لس آسانسور

نوع کلید شستی آسانسور بسته به نوع کاربری آسانسور تعیین می‌شود. به طور مثال انتخاب کلید شستی از جنس آهن رنگ شده در مکان‌هایی که رطوبت بسیاری دارند همچون استخرها، کشتی‌ها و … موجب زنگ‌زدگی سریع آن شده و انتخاب صحیحی نخواهد بود. در مثال دیگر کلید شستی از جنس شیشه‌ در آسانسورهای با ترافیک بالا و صنعتی مطلوب نیستند.

پنل تک شستی بدون لمس فیدار
پنل دو شستی بدون لمس فیدار
پنل تاچ لس فیدار با تعداد شستی بالا
سلامتی در عین زیبایی

خدمات نصب استودیو فناوری فیدار

استودیو فناوری فیدار، تولیدکننده و ارائه‌دهنده‌ی خدمات نصب و تعمیر انواع پنل‌های بدون لمس آسانسور می‌باشد. تنها با یک تماس با کارشناسان فروش و فنی فیدار، برای مشاوره و سفارش محصول اقدام نمایید. 

پنل غیرلمسی نصب شده فیدار
پنل بیرونی غیرلمسی نصب شده فیدار
تست شستی آسانسور تاچ لس فیدار
تست شاسی ۲ تایی تاچ لس فیدار
نصب شاسی تاچ لس آسانسور برون درب فیدار
به فیدار اعتماد کنید
کلید احضار غیرلمسی فیدار
شاشی احضار فیدار مدل ۲تایی
پنل بدون لمس درون کابین فیدار
نمای جلوی پنل تاچ لس فیدار درون کابین
پنل فیدار ۲ ستونه

استودیو فناوری فیدار متشکل از متخصصان خلاق دانشگاه امیرکبیر و سایر دانشگاه های برتر می باشد که در حال بومی سازی قطعات تکنولوژی – الکترونیکی – مکانیکی مبوده و با تکیه بر دانش و خلاقیت تیم فنی خود به دنبال هوشمند سازی انواع قطعات و محصولات می باشد تا آنچه را که شایسته مصرف کننده ایرانی است، تولید نماید. ما در فیدار امیدواریم تا بتوانیم با تولید و طراحی بهترین محصولات برای شما مصرف کنندگان گرامی، گامی در جهت رضایتمندی شما عزیزان برداریم.تودیو فناوری فیدار متشکل از متخصصان خلاق دانشگاه امیرکبیر و سایر دانشگاه های برتر می باشد که در حال بومی سازی قطعات تکنولوژی – الکترونیکی – مکانیکی مبوده و با تکیه بر دانش و خلاقیت تیم فنی خود به دنبال هوشمند سازی انواع قطعات و محصولات می باشد تا آنچه را که شایسته مصرف کننده ایرانی است، تولید نماید. ما در فیدار امیدواریم تا بتوانیم با تولید و طراحی بهترین محصولات برای شما مصرف کنندگان گرامی، گامی در جهت رضایتمندی شما عزیزان برداریم

نشانی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ساختمان ابوریحان

تلفن
021-28428053